Praca

Instytut Pokolenia poszukuje Kandydata/Kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Upowszechniania Projektów

ZADANIA:

  • Odpowiedzialność za przypisany region (3-4 województwa)
  • Budowa sieci kontaktów z przedstawicielami jednostek samorządowych i wojewódzkich
  • Przygotowywanie i organizacja spotkań z lokalnymi liderami opinii
  • Analiza potencjału i projektowanie kierunków rozwoju lokalnych społeczności, tak aby podnosiły dobrostan mieszkańców
  • Planowanie i realizacja projektów edukacyjnych i szkoleniowych
  • Opracowanie materiałów merytorycznych: prezentacji, manuali, artykułów edukacyjnych
  • Współpraca z innymi członkami zespołu projektów społecznych Instytutu, tworzenie programów i narzędzi do realizacji projektów społecznych Instytutu
  • Tworzenie dokumentacji merytorycznej i technicznej dla wykorzystywanych narzędzi

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: socjologia, nauki społeczne, nauki o rodzinie)
  • Doświadczenie zawodowe – powyżej 5 lat doświadczeń w pracy warsztatowej (trenerskiej, edukacyjnej)
  • Dobra znajomość narzędzi do prezentacji i prowadzenia spotkań (w tym Power Point, prezentacja danych)
  • Umiejętność analizy i wykorzystania danych statystycznych, socjometrycznych, demograficznych
  • Gotowość do podróżowania (ok. 50% czasu pracy to podróże)
  • Mile widziane osoby z dobrą znajomością jednego z obszarów: tożsamość lokalna, budowanie więzi, infrastruktura, przedsiębiorczość lokalna, kultura, edukacja i wychowanie, profilaktyka zdrowia/sport/rekreacja
  • Kreatywność, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność
  • Kandydatów prosimy o złożenie oświadczenia potwierdzającego: Posiadanie obywatelstwa polskiego; Korzystanie z pełni praw publicznych; Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: kadry@instytutpokolenia.pl

Analityk / Ekspert ds. analiz nr 009_IP.AZP.2023

ZADANIA:

  • Wsparcie analityczne ścisłego kierownictwa Instytutu w diagnozie sytuacji demograficznej, społecznej i ekonomicznej w Polsce i wybranych krajach świata, w szczególności dotyczącej rodzin i warunków do posiadania dzieci
  • Analiza publicznie dostępnych baz danych (np. GUS, Eurostat, ONZ, OECD) oraz danych dostępnych w administracji publicznej
  • Tworzenie modeli, analiz, zestawień, studiów prognostycznych oraz raportów ilościowych dotyczących sytuacji demograficznej, społecznej i ekonomicznej w Polsce i w wybranych krajach świata
  • Tworzenie modeli finansowych i szacunków kosztów realizacji projektów, w szczególności kosztów i korzyści dla systemu finansów publicznych (tzw. OSR: Ocena Skutków Regulacji) proponowanych instrumentów polityki publicznej
  • Tworzenie we współpracy z kierownictwem Instytutu mierników oceny efektywności realizacji poszczególnych projektów, w szczególności instrumentów polityk publicznych, zarządzanie aktualizacją mierników, raportowanie i wsparcie w interpretacji

OCZEKIWANIA:

  • Minimum 3 lata doświadczenia jako analityk ilościowy
  • Swoboda poruszania się po publicznie dostępnych bazach danych
  • Biegła znajomość MS Excel
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej roboczym
  • Umiejętność pogłębionej analizy, syntezy i interpretacji danych
  • Umiejętność argumentacji w oparciu o dane
  • Kreatywność w tworzeniu podejścia do kalkulacji i niestandardowych rozwiązań
  • Poczucie realizmu przy tworzeniu szacunków w przypadku braku jednoznacznych danych
  • Samodzielność i inicjatywa
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Chęć szybkiego uczenia się
  • Wykształcenie: matematyka, metody ilościowe, statystyka będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub firmach konsultingowych będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość metod statystycznych będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość programów analizy statystycznej (np. SPSS) będzie dodatkowym atutem
  • Zainteresowanie problematyką społeczną i problematyką rodzin będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem analityków będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

  • Pracę w profesjonalnym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zróżnicowanie zadań i brak rutyny
  • Dostęp do wiedzy naukowej, raportów, badań z zakresu rozwoju rodzin, demografii i problematyki społecznej z zakresu działania Instytutu
  • Dostęp do danych administracji publicznej
  • Możliwość współpracy z resortami administracji publicznej i jednostkami centralnymi
  • Możliwość łączenia pracy w Instytucie z równoległą pracą naukową
  • Możliwość pracy zdalnej i elastycznych godzin pracy
  • Wymiar czasu pracy do negocjacji

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: kadry@instytutpokolenia.pl
(w temacie maila proszę wpisać nr ogłoszenia: 009_IP.AZP.2023)

Archiwista Zakładowy

ZADANIA:

  • Gromadzenie, zabezpieczanie, ewidencjonowanie, brakowanie i udostępnianie dokumentacji.
  • Czuwanie nad poprawnością doboru klas z JRWA przez pracowników merytorycznych komórek organizacyjnych, poprawnością rejestrowania i prowadzenia spraw.
  • Zarządzanie obiegiem materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu.
  • Koordynacja czynności kancelaryjnych oraz przygotowywanie dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego.
  • Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentacji dostarczonej i usystematyzowanej przez komórki organizacyjne Instytutu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także prowadzenie jej ewidencji.
  • Rozmieszczanie materiałów archiwalnych w pomieszczeniach magazynowych i odpowiedzialność za zapewnienie właściwych warunków przechowywania.
  • Udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji osobom upoważnionym. 
  • Przeprowadzanie kwerend archiwalnych.
  • Przeprowadzanie skontrum dokumentacji zgromadzonej w Archiwum Zakładowym.
  • Współpraca z Archiwum Akt Nowych i innymi organami państwowymi w zakresie archiwizacji dokumentów.

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie: minimum średnie (technik archiwista) lub wyższe (preferowane kierunki: archiwistyka, administracja publiczna lub pokrewne).
  • Doświadczenie zawodowe – min. 1 rok, mile widziane doświadczenie w podobnym zakresie w administracji publicznej.
  • Znajomość: ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym oraz aktów wykonawczych do wskazanych przepisów.
  • Przeszkolenie archiwalne i w zakresie ochrony informacji niejawnych – będą dodatkowym atutem.
  • Umiejętności: stosowania prawa w praktyce, dobra organizacja pracy własnej, współpracy z innymi, komunikatywność.

WARUNKI:

  • Wymiar czasu pracy do negocjacji: etat/ niepełny etat

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: kadry@instytutpokolenia.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. .

Zgoda